سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
مصاحبه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: پس از بررسی پرونده تبلیغی و پژوهشی ۴۴ طلبه از مقاطع ۲، ۳ و ۴  تعداد ۳۲ نفر به مرحله مصاحبه علمی راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان؛ خانم بهاری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، هدف از طرح مصاحبه علمی طلاب را شناسایی و حمایت از طلاب با استعداد برای فعالیت در عرصه‌های پژوهشی و فرهنگی عنوان کرد.

وی گفت: منابع مصاحبه علمی در عرصه پژوهش و تبلیغ شامل دو درس از دروس اصلی آخرین مقطع تحصیلی اتمام یافته یا دروس اصلی مقطع جاری است که در دوره‌های عمومی یکی از آن‌ها از میان فقه و اصول و دیگری از بین دروس فلسفه، کلام، تفسیر و حدیث به انتخاب طلبه و در رشته‌های تخصصی یکی از آن‌ها از میان فقه و اصول و دیگری از بین دروس اصلی آن رشته به انتخاب طلبه است.

خانم بهاری اظهار کرد: مبلغین و پژوهشگران شرکت کننده در صورت قبولی در مصاحبه علمی، به مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد.

وی اظهار کرد: مصاحبه تخصصی عرصه تبلیغ، سنجشی است که با هدف شناسایی صلاحیت های علمی و توان و مهارت تبلیغی و فرهنگی طلبه انجام می‌شود. در این مصاحبه، با محور قرار گرفتن یکی از فعالیت‌های تبلیغی معتبر بر اساس دستورالعمل احراز استعدادبرتر در عرصۀ تبلیغ و امورفرهنگی، صلاحیت ها و توان و مهارت تبلیغی و فرهنگی واجدین شرایط این عرصه با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته سنجیده می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: مصاحبه تخصصی عرصه پژوهش با هدف شناسایی صلاحیت‌های علمی و توان و مهارت پژوهشی ناظر به فعالیت‌های ارائه شده انجام می‌شود. در این مصاحبه یکی از فعالیت‌های پژوهشی مکتوب طلبه، محور مصاحبه قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha